DESIGN THINKING FOR AGILE TEAMS

Wie is onze klant? Waar wordt onze klant blij van? En wat is nu echt de klantvraag?

 

Op deze en nog veel meer vragen gaan wij samen met jouw team aan het werk om hier antwoorden op de geven. Aan het einde van deze workshop weet je als team hoe je aansluiting maakt met de wensen van jouw klant. We doen dit op onze Towson manier; dus in een workshop waar (het woord zegt het al) gewerkt wordt. Met als beloning dat je aan het einde van de workshop een tastbaar resultaat hebt waar je als team weer direct mee verder kunt.

 

Concreet gaan we aan de slag met 5 onderwerpen:

 

  • Wie zijn onze klanten, wat verwachten wij van elkaar en hoe communiceren we met ze;

  • Het maken van user persona’s, het belang van user persona’s en hoe stel je deze nu samen? 

  • Het kiezen van de beste oplossingen als antwoord op de vraag (vaak àchter de vraag).

  • Het werken met BOB (Beeldvorming, Oordeelsvorming  en Besluitvorming;

  • Het werken met Whole product thinking. Een geweldige basis om die producten te bouwen waar mensen op wachten;

  • Hoe zet je jouw user persona’s aan het werk op de vraagstukken binnen jouw waarde keten.

 

Deze training geven wij als een in-house training omdat we met deze workshop aan het werk gaan om samen met de deelnemers relevante producten op te bouwen. De workshop duurt 12 uur en wordt in 3 dagdelen gegeven.

TOWSON NEDERLAND BV, SAFe PARTNER

CONTACT US

info@towson.nl, tel 085 877 0920

Beemdstraat 12, 4158 EM  Deil

Contactform

OUR SOCIAL MEDIA